top of page

KARIERA

Prosimo, pošljite svoj življenjepis na info@smt.si z naslovom delovnega mesta kot zadevo

  • Glavne odgovornosti:

    • Načrtovanje vezij

    • Izračunavanje izhodnih karakteristik in analiziranje rezultatov

    • Izvajanje meritev

    • Programiranje krmilnikov in mikrokontrolerjev

    • Vodenje evidenc in pripravljanje poročil

    • Opravljanje drugih del v okviru strokovne usposobljenosti

     

    ​Zahtevane kompetence:

    • VI./1 stopnjo izobrazbe ali pogojno V. stopnjo izobrazbe – smer elektrotehnika

    • Izvajanje električnih in funkcijskih meritev

    • Poznavanje programskega okolja Altium

    • Poznavanje programskega jezika C oz. C++,

    • Izkušnje na področju mehanske montaže in demontaže

    • zaželene izkušnje z Linux operacijskimi sistemi na področju vgrajenih sistemov (Embedded Linux …)

    • zaželeno poznavanje tudi drugih višje nivojskih programskih jezikov (C#, Python …)

    • Aktivno znanje angleškega jezika

    • Samoiniciativnost in natančnost

    • Aktivno znanje programskega paketa MS Office

  • Glavne odgovornosti:

    • priprava materialov za polagalno linijo

    • priprava procesa za delo na liniji

    • operatersko delo na SMT liniji

    • AOI kontrola izdelkov

     

    Zahtevane kompetence:

    • poznavanje elektronskih komponent

    • vsaj 2 leti delovnih izkušenj s področja elektrotehnike ali upravljanja s stroji

    • srednjo ali višješolsko izobrazbo elektrotehnične smeri oz. sorodne tehnične smeri

    • dobro znanje angleškega jezika

    • natančnost in odgovornost do dela

    • ročne spretnosti

    • komunikativnost in samoiniciativnost

    • sposobnost timskega dela

    • računalniško pismenost

  • Glavne odgovornosti:

    • Vodenje glavne knjige in priprava računovodskih izkazov za podjetje SMT d.o.o.

    • Zagotoviti skladnost s standardi MSRP

    • Pripraviti mesečna, četrtletna in letna finančna poročila

    • Pomagati pri pripravi proračuna in finančnega načrta

    • Upravljati funkcijo plačilnih računov in terjatev

    • Pomagati pri letnem postopku revizije

    • Zagotoviti računovodske storitve za več podjetij

    • Priprava balance stanja in izkaza poslovnega izida ter drugih obrazcov

     

    Zahtevane kompetence:

    • Diploma iz računovodstva ali financ

    • 5+ let izkušenj v računovodstvu

    • Tekoče znanje slovenskega jezika in dobro razumevanje angleškega jezika

    • Dobro poznavanje računovodskih standardov MSRP

    • Odlične komunikacijske sposobnosti

    • Izkušnje s Slovenskim poslovnim informacijskim sistemom (PIS)

    • Sposobnost samostojnega in timskega dela

  • Glavne odgovornosti:

    • delo z različnim ročnim in majhnim električnim (brusilka, ročna vrtalka,…) orodjem,

    • vrtanje, rezanje in oblikovanje zahtevnejših polizdelkov in sklopov,

    • sestavljanje, postavljanje in varjenje ogrodij in drugih kovinskih delov,

    • robkanje, čiščenje in končna obdelava kovinskih polizdelkov in sklopov,

    • razumevanje tehnične dokumentacije, skrb za opremo ter delovno okolje.

     

    Zahtevane kompetence:

    • zaželene izkušnje na podobnem delovnem mestu oz. z delom v proizvodnji,

    • samoiniciativnost, motiviranost, fleksibilnost,

    • sposobnost za timsko delo in pozitiven odnos do sodelavcev,

    • odgovornost do dela ter motivacija za izboljšave na delu,

    • srednja poklicna izobrazba tehnične smeri urejen prevoz.

  • Glavne odgovornosti:

    • Vodenje glavne knjige in priprava računovodskih izkazov za podjetje SMT d.o.o.

    • Zagotoviti skladnost s standardi MSRP

    • Pripraviti mesečna, četrtletna in letna finančna poročila

    • Pomagati pri pripravi proračuna in finančnega načrta

    • Upravljati funkcijo plačilnih računov in terjatev

    • Pomagati pri letnem postopku revizije

    • zagotoviti računovodske storitve za več podjetij

    • Priprava balance stanja in izkaza poslovnega izida ter drugih obrazcov

    ​Zahtevane kompetence:

    • Diploma iz računovodstva ali financ

    • 5+ let izkušenj v računovodstvu

    • Tekoče znanje slovenskega jezika in dobro razumevanje angleškega jezika

    • ​Dobro poznavanje računovodskih standardov MSRP

    • ​Odlične komunikacijske sposobnosti

    • Izkušnje s Slovenskim poslovnim informacijskim sistemom (PIS)

    • Sposobnost samostojnega in timskega dela

    Nudimo:

    • Delo v tehnološko naprednem, urejenem in rastočem podjetju, ki deluje na mednarodnih trgih

    • Delo v uspešnem in povezanem kolektivu

    • Stimulativno plačilo

    • Možnost osebnega in profesionalnega razvoja

    • Zaposlitev za določen čas s poskusno dobo 3 mesecev, z možnostjo za nedoločen čas

  • Glavne odgovornosti:

    • priprava podatkov in datotek za izplačilo plač in drugih dohodkov in za plačilo davkov in prispevkov,

    • obračun potnih nalogov in potnih stroškov,

    • urejanje in vodenje evidenc za stranke, vzpostavitev kadrovske in drugih evidenc potrebnih za delo,

    • pravočasno in pravilno izvajanje vseh javnopravnih obveznosti za stranke (FURS, AJPES, ZZZS),

    • uporaba različne računalniške programske opreme, vključno z razpredelnicami, za zagotavljanje administrativne podpore (MS Office - Excel, Word, Outlook),

    • vodenje glavne knjige: kontiranje in knjiženje prejetih in izdanih računov ter kontiranje in knjiženje vseh drugih poslovnih dogodkov,

    • vzpostavljanje in vodenje evidence osnovnih sredstev: vnos osnovnih sredstev v register osnovnih sredstev, obračun amortizacije,

    • evidentiranje in obračunavanje davka na dodano vrednost (DDV),

    • izdelava letnih in medletnih izkazov poslovnega izida,

    • izdelava ključnih računov, obračunov davka od dohodka pravnih oseb, vključno s konsolidiranimi izkazi,

    • skrb za izterjavo zapadlih terjatev, tedensko spremljanje zapadlih terjatev in izdelava poročila o zapadlih terjatvah za notranje poročanje,

    • sodelovanje pri pripravi mesečnega cashflow plana ter spremljanje tedenske realizacije,

    • izdelava raznih poročil za zunanje in notranje poročanje,

    • informiranje o novih davčnih in računovodskih predpisih,

    • sodelovanje pri revizijskih pregledih,

    • druga dela po nalogu nadrejenega.


    Zahtevane kompetence:

    • Srednja ekonomska in splošna izobrazba,

    • usposobljenost za delo z urejevalniki besedil (WORD), preglednicami (EXCEL), medmrežjem in elektronsko pošto,

    • osnovna raven angleškega jezika - A2

    • natančnost, odzivnost in zanesljivost

    • komunikativnost


    Nudimo:

    • Delo v tehnološko naprednem, urejenem in rastočem podjetju, ki deluje na mednarodnih trgih

    • Delo v uspešnem in povezanem kolektivu

    • Stimulativno plačilo

    • Možnost osebnega in profesionalnega razvoja

    • Zaposlitev za določen čas s poskusno dobo 3 mesecev, z možnostjo za nedoločen čas

bottom of page