CAREERS
To apply, email your CV to info@smt.si and write why you are interested in this job.
Glavne odgovornosti:
-
Načrtovanje vezij
-
Izračunavanje izhodnih karakteristik in analiziranje rezultatov
-
Izvajanje meritev
-
Programiranje krmilnikov in mikrokontrolerjev
-
Vodenje evidenc in pripravljanje poročil
-
Opravljanje drugih del v okviru strokovne usposobljenosti
Ključne kvalifikacije:
-
VI./1 stopnjo izobrazbe ali pogojno V. stopnjo izobrazbe – smer elektrotehnika
-
Izvajanje električnih in funkcijskih meritev
-
Poznavanje programskega okolja Altium
-
Poznavanje programskega jezika C oz. C++,
-
Izkušnje na področju mehanske montaže in demontaže
-
zaželene izkušnje z Linux operacijskimi sistemi na področju vgrajenih sistemov (Embedded Linux …)
-
zaželeno poznavanje tudi drugih višje nivojskih programskih jezikov (C#, Python …)
Aktivno znanje angleškega jezika -
Samoiniciativnost in natančnost
-
Aktivno znanje programskega paketa MS Office
-
Glavne odgovornosti:
-
priprava materialov za polagalno linijo
-
priprava procesa za delo na liniji
-
operatersko delo na SMT liniji
-
AOI kontrola izdelkov
Ključne kvalifikacije:
-
poznavanje elektronskih komponent
-
vsaj 2 leti delovnih izkušenj s področja elektrotehnike ali upravljanja s stroji
-
srednjo ali višješolsko izobrazbo elektrotehnične smeri oz. sorodne tehnične smeri
-
dobro znanje angleškega jezika
-
natančnost in odgovornost do dela
-
ročne spretnosti
-
komunikativnost in samoiniciativnost
-
sposobnost timskega dela
-
računalniško pismenost
-
Glavne odgovornosti:
-
Vodenje glavne knjige in priprava računovodskih izkazov za podjetje SMT d.o.o.
-
Zagotoviti skladnost s standardi MSRP
-
Pripraviti mesečna, četrtletna in letna finančna poročila
-
Pomagati pri pripravi proračuna in finančnega načrta
-
Upravljati funkcijo plačilnih računov in terjatev
-
Pomagati pri letnem postopku revizije
-
zagotoviti računovodske storitve za več podjetij
-
Priprava balance stanja in izkaza poslovnega izida ter drugih obrazcov
Ključne kvalifikacije:
-
Diploma iz računovodstva ali financ
-
5+ let izkušenj v računovodstvu
-
Tekoče znanje slovenskega jezika in dobro razumevanje angleškega jezika
-
Dobro poznavanje računovodskih standardov MSRP
-
Odlične komunikacijske sposobnosti
-
Izkušnje s Slovenskim poslovnim informacijskim sistemom (PIS)
-
Sposobnost samostojnega in timskega dela
-
Glavne odgovornosti:
-
delo z različnim ročnim in majhnim električnim (brusilka, ročna vrtalka,…) orodjem,
-
vrtanje, rezanje in oblikovanje zahtevnejših polizdelkov in sklopov,
-
sestavljanje, postavljanje in varjenje ogrodij in drugih kovinskih delov,
-
robkanje, čiščenje in končna obdelava kovinskih polizdelkov in sklopov,
-
razumevanje tehnične dokumentacije, skrb za opremo ter delovno okolje.
Ključne kvalifikacije:
-
zaželene izkušnje na podobnem delovnem mestu oz. z delom v proizvodnji,
-
samoiniciativnost, motiviranost, fleksibilnost,
-
sposobnost za timsko delo in pozitiven odnos do sodelavcev,
-
odgovornost do dela ter motivacija za izboljšave na delu,
-
srednja poklicna izobrazba tehnične smeri urejen prevoz.
-
Main Responsibilities:
-
Preparation of payroll calculations and other income.
-
Calculation of travel orders and travel expenses.
-
Preparing data and files for the payment of salaries, other income, taxes, and contributions.
-
Organizing and maintaining records for clients, establishing personnel and other records necessary for operations.
-
Timely and accurate execution of all statutory obligations for clients (FURS, AJPES, ZZZS).
-
Utilizing various software tools, including spreadsheets, to provide administrative support (MS Office - Excel, Word, Outlook).
-
Maintaining the general ledger: coding and posting received and issued invoices and recording other business transactions.
-
Recording and accounting for Value Added Tax (VAT).
-
Preparing annual and interim financial statements.
-
Preparing key accounts, corporate income tax calculations, including consolidated statements.
-
weekly, and preparing reports on overdue receivables for internal reporting.
-
Assisting in the preparation of monthly cash flow plans and monitoring weekly realizations.
-
Preparing various reports for external and internal reporting.
-
Staying informed about new tax and accounting regulations.
-
Collaborating in audit reviews.
-
Performing other tasks as instructed by the supervisor.
Key Qualifications:-
Prior experience in this role is preferred
-
Secondary education in economics or general education.
-
Proficiency in working with word processors (Word), spreadsheets (Excel), the internet, and email.
-
Basic level of English proficiency (A2).
-
Precision, responsiveness, and reliability.
-
Strong communication skills.
SMT Offers:
-
Work in a technologically advanced, organized, and growing company operating in international markets
-
Work in a successful and cohesive team
-
Stimulating pay
-
Opportunities for personal and professional development
-
Fixed-term employment with a 3-month probation period, with the possibility of permanent employment
-