top of page

CAREERS

To apply, email your CV to info@smt.si and write why you are interested in this job.

  • Glavne odgovornosti:

    • Načrtovanje vezij

    • Izračunavanje izhodnih karakteristik in analiziranje rezultatov

    • Izvajanje meritev

    • Programiranje krmilnikov in mikrokontrolerjev

    • Vodenje evidenc in pripravljanje poročil

    • Opravljanje drugih del v okviru strokovne usposobljenosti

     

    ​Ključne kvalifikacije:

    • VI./1 stopnjo izobrazbe ali pogojno V. stopnjo izobrazbe – smer elektrotehnika

    • Izvajanje električnih in funkcijskih meritev

    • Poznavanje programskega okolja Altium

    • Poznavanje programskega jezika C oz. C++,

    • Izkušnje na področju mehanske montaže in demontaže

    • zaželene izkušnje z Linux operacijskimi sistemi na področju vgrajenih sistemov (Embedded Linux …)

    • zaželeno poznavanje tudi drugih višje nivojskih programskih jezikov (C#, Python …)
      Aktivno znanje angleškega jezika

    • Samoiniciativnost in natančnost

    • Aktivno znanje programskega paketa MS Office

  • Glavne odgovornosti:

    • priprava materialov za polagalno linijo

    • priprava procesa za delo na liniji

    • operatersko delo na SMT liniji

    • AOI kontrola izdelkov

     

    ​Ključne kvalifikacije:

    • poznavanje elektronskih komponent

    • vsaj 2 leti delovnih izkušenj s področja elektrotehnike ali upravljanja s stroji

    • srednjo ali višješolsko izobrazbo elektrotehnične smeri oz. sorodne tehnične smeri

    • dobro znanje angleškega jezika

    • natančnost in odgovornost do dela

    • ročne spretnosti

    • komunikativnost in samoiniciativnost

    • sposobnost timskega dela

    • računalniško pismenost

  • Glavne odgovornosti:

    • Vodenje glavne knjige in priprava računovodskih izkazov za podjetje SMT d.o.o.

    • Zagotoviti skladnost s standardi MSRP

    • Pripraviti mesečna, četrtletna in letna finančna poročila

    • Pomagati pri pripravi proračuna in finančnega načrta

    • Upravljati funkcijo plačilnih računov in terjatev

    • Pomagati pri letnem postopku revizije

    • zagotoviti računovodske storitve za več podjetij

    • Priprava balance stanja in izkaza poslovnega izida ter drugih obrazcov

     

    ​Ključne kvalifikacije:

    • Diploma iz računovodstva ali financ

    • 5+ let izkušenj v računovodstvu

    • Tekoče znanje slovenskega jezika in dobro razumevanje angleškega jezika

    • Dobro poznavanje računovodskih standardov MSRP

    • Odlične komunikacijske sposobnosti

    • Izkušnje s Slovenskim poslovnim informacijskim sistemom (PIS)

    • Sposobnost samostojnega in timskega dela

  • Glavne odgovornosti:

    • delo z različnim ročnim in majhnim električnim (brusilka, ročna vrtalka,…) orodjem,

    • vrtanje, rezanje in oblikovanje zahtevnejših polizdelkov in sklopov,

    • sestavljanje, postavljanje in varjenje ogrodij in drugih kovinskih delov,

    • robkanje, čiščenje in končna obdelava kovinskih polizdelkov in sklopov,

    • razumevanje tehnične dokumentacije, skrb za opremo ter delovno okolje.

     

    ​Ključne kvalifikacije:

    • zaželene izkušnje na podobnem delovnem mestu oz. z delom v proizvodnji,

    • samoiniciativnost, motiviranost, fleksibilnost,

    • sposobnost za timsko delo in pozitiven odnos do sodelavcev,

    • odgovornost do dela ter motivacija za izboljšave na delu,

    • srednja poklicna izobrazba tehnične smeri urejen prevoz.

  • Main Responsibilities:

    • Preparation of payroll calculations and other income.

    • Calculation of travel orders and travel expenses.

    • Preparing data and files for the payment of salaries, other income, taxes, and contributions.

    • Organizing and maintaining records for clients, establishing personnel and other records necessary for operations.

    • Timely and accurate execution of all statutory obligations for clients (FURS, AJPES, ZZZS).

    • Utilizing various software tools, including spreadsheets, to provide administrative support (MS Office - Excel, Word, Outlook).

    • Maintaining the general ledger: coding and posting received and issued invoices and recording other business transactions.

    • Recording and accounting for Value Added Tax (VAT).

    • Preparing annual and interim financial statements.

    • Preparing key accounts, corporate income tax calculations, including consolidated statements.

    • weekly, and preparing reports on overdue receivables for internal reporting.

    • Assisting in the preparation of monthly cash flow plans and monitoring weekly realizations.

    • Preparing various reports for external and internal reporting.

    • Staying informed about new tax and accounting regulations.

    • Collaborating in audit reviews.

    • Performing other tasks as instructed by the supervisor.


    Key Qualifications:

    • Prior experience in this role is preferred

    • Secondary education in economics or general education.

    • Proficiency in working with word processors (Word), spreadsheets (Excel), the internet, and email.

    • Basic level of English proficiency (A2).

    • Precision, responsiveness, and reliability.

    • Strong communication skills.
       

    SMT Offers:

    • Work in a technologically advanced, organized, and growing company operating in international markets

    • Work in a successful and cohesive team

    • Stimulating pay

    • Opportunities for personal and professional development

    • Fixed-term employment with a 3-month probation period, with the possibility of permanent employment

bottom of page